Translate

sobota, 1 grudnia 2018

Ciasto ucierane z owocami



Ciasto ucierane z owocami


Składniki:
- 1,5 szklanki mąki pszennej
- 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
- 0,5 szklanki oleju
- 4 jajka
- szklanka cukru (ja dałam około 3/4 szklanki)
- aromat do ciast - opcjonalnie (ja dałam waniliowy)
- dowolne owoce (u mnie 2 średnie jabłka + 2 łyżeczki cynamonu)


Wykonanie:
Całe jajka utrzeć z cukrem na puszystą masę. Cały czas miksując dodać olej, zmiksować. Dodać mąkę z proszkiem do pieczenia. Na koniec dodać aromat. Wszystko dokładnie zmiksować na wysokich obrotach miksera. Ciasto przełożyć do formy o wymiarach 22cm/17cm (wyłożonej papierem lub wytłuszczonej i posypanej bułką tartą).
Jabłka pokroić w kostkę, zasypać cynamonem, wymieszać. Jabłka wysypać na ciasto, lekko ugnieść. Można rownież część owoców wmieszać w ciasto, a resztą posypać górę.
Piec około godziny (ja piekłam 45 minut, ale to zależy od piekarnika) w temp. 180oC.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Print

Print Friendly and PDF